Toitlustamise nädal 13.06-17.06
Esmaspäev
13.06
Teisipäev
14.06
Kolmapäev
15.06
Neljapäev
16.06
Reede
17.06
Hommikusöökkakao, kaerahelbepuder, moos, melonmahlajook, odramanna (mahe) puder, moos, õunpiima-riisisupp, võisepik sulatatud juustuga, kurgiviilud, pirnsidrunitee, maisimannapuder, moos, pirnpiim 2.5%, hirsihelbepuder, moos, kiivi
Vitamiinipausõunporgandilõikõunviinamaribanaan
Lõunasöökhakklihakaste, kartuli-porgandipüree, tomati-punase sibula salat, leibvärskekapsasupp, hapukoor 20%, võileib, marjakissell, vahukoorkeedetud kartul, kanakaste, värskekapsa-porrulaugusalat, leibkalasupp, võileib, kohupiimakreemaedviljaraguu, värske kurgi-tomatisalat, võileib
Oodepiima-nuudlisupp, munavõi, täisterasepikpiim 2.5%, tatrapuder, külmkoore-kastepiim 2.5%, rabarbrikooktee, makaron singiga, porgandisalatmorss, kartulisalat, leib