Toitlustamise nädal 11.10-15.10
Esmaspäev
11.10
Teisipäev
12.10
Kolmapäev
13.10
Neljapäev
14.10
Reede
15.10
Hommikusöökpiima-mannasupp, võisepik poolsuitsuvorstiga, apelsinilõikmahlajook, nisuhelbepuder, (mahe), moos, pirnmarja-jogurtismuuti, võisepik juustuga, võileib värske kurgiga, banaanpiim 2.5%, 3-viljahelbe (mahe) puder, vaarikad, viinamaritee (mahe), maisimannapuder, moos, õun
Vitamiinipausõunporgandilõikpirnnuikapsasmelon
Lõunasööktee, makaron hakklihaga, ketšup, porgandi – ananassisalat, leibvärskekapsasupp kanalihaga, hapukoor 20%, leivavaht, võileib, piim magustoidulekeedetud kartul, guljašš, leib, värskekapsa-porrulaugusalatkalasupp, hapukoor 20%, võileib, mahlakissell, kohupiimavahtkakao, risotto, leib, kõrvitsasalat
Oodepiim 2.5%, kiirkaerahelbepuder, moos, täisterasepik, juustupastetee, paneeritud kalafilee, sügisesalat, leibpiimaklimbisupp, jahuklimbid, täisterasepik, singi-sibulavõietaimetee, ahjukartul, külmkoore-ketšupikastepiim 2.5%, plaadikook